Siap jugak akhirnya...

Sunday, May 2, 2010



setelah 2 semester aku lalui...akhirnya siap jugak research aku....korang bayangkanlah mula2 aku nak buat...fuhhh...bukan main c0py paste lagi...maklumlha...aku mana pernah buat research selama nih....tup..tup...kena buat research...bukan aku s0rang, semua kump aku kena buat...maklumlah... ' untuk memenuhi syarat kelulusan Diploma Pembantu Perubatan'.. huhhuhu...

mula2, besalah...plagiad gila2 lah...syarat ja...janji cikgu tanya dah siap ka...jawab dia...dah ja lah...hehhe...pastuh aku jumpak cikgu aku...kiranya penyelia aku lah...penyelia aku p0mpuan... Pn........xboleh bagi tau lah...privacy...heheheh...pastuh...aku mintak pandangan dia...tanya nuuu....tanya nii....then aku tukaq semua...dari plagiad aku buat sendiri...baru ada kepuasan bila buat sendiri....tapi ada juga yang aku c0py paste...yg lebih kurang tuh...aku c0py paste ja...bukan xtau buat...maleh nak pikior....lagi plakk...sama ja...

sem 5 kami kena buat sampai bab 3...pastuh kena edar s0klan...pastuh bila nak sem 6...baru buat analisa data n perbincangan...bab ni lah yang penin kepala nak buat...macam2 kena edit...kena ikut format...sakit kepala aku...maklumlah last p0sting aku dekat ja...lagi plakk p0sting yang senang n relax sket...kesihatan sekolah n kesihatan alam sekitar ja...dapat lah time jumpak penyelia tanya tentang research...aku buat semua habis siap...siap ulang alik jumpa research ubah ni...ubah nu...pastu aku p buat hard c0ver nak Taman Chempaka...siap dalam 4 hari...isnin hantar...kamis ambik...

nak di jadikan cerita...kawan aku p ambik buku yang dah di buat hard c0ver...pastuh..depa masuk ja bilek...bising habis...sumpah seranah habeh...aku tanya lah pasai pa...depa bagitau yang buku tuh xelok...depa buat xelok...janji nak buat yang terbek konon....!! aku ambik buku aku...nasib lah aku nya elok juga...kiranya yang terbaik antara depa lah...yang buku kawa2 aku...ada yang senget tulisan...ada yang dah staple..tapi xlekat...ada yang tmpal xel0k...nasib akunya baik..hehehe...s0, xpayah lah hantaq balik kat kedai...

sekarang aku boleh relax2...xpayah pikior pasal research...cuma pikior pasai nak exam ja 8hb nih...lepas nih boleh hantaq kat penyelia aku...huhhuh... YAYYYEEEE!!!!!...aku seronok research dah selesai...!!!

0 comments: