Aduh..

Monday, May 3, 2010

erm..penat giler aku ari ni...lama dah xmain badminton....tadi aku p men badmiton...dengan kawan2...aku bukannya terror men sgt pon...setakat pemilihan piala thomas tuh lepas lah...tapi depa xnak pilih aku...sebab aku tolak...nak study dulu...hhahahahaha.....

memang penat 'cauw'..'cauw'... gilerr....bayagkan...100PLUS botol kecik...aku boleh minum sampai habis dengan beberapa teguk ja....memang dahaga giler....kami men 2 jam...tapi tukar2 lah...mana nak larat men 2 jam straight.....huhuuh....

lepas men...kami balik kolej...pastuh aku tgk depa men bola tampaq plakk...ermm...apa lagik...aku cukup pantang kalau tgk ada org men bola tampaq....aku pon j0in sekaki r....hehehe..penat tadik...hilang terus...hehehehe...bila azan ja...kami pon berhenti r men...maghrib dah 000iiii..xkan nak men lagik...pastuh....aku pon nek bilik...dok rehat2...pastuh mandi n solat...then...apa lagik...aku tulis bl0g ni lah....heheheheheh

0 comments: