Hahahaha

Wednesday, April 28, 2010

Korang nak tau x...? Kan semalam aku p cc dengan kawan aku...so bila aku masuk je cc, ada lah org yang jaga cc ni...pada pandangan aku pertama kali tgk dia...berambut panjang, badan macam 'wanita'...pastuh aku cakap lah..

"Kak, ada kosong x?"

Kebetulan dia pakai headphone...pastuh dia bukak headphone... dia beri insyarat mengatakan apa dia.. aku pon cakap lah...

Aku: "Ada kosong x...?" pastuh dia pon menjawab..
CC : "Ada..pilih ja yang mana..." (dengan nada yang keras)

Aku terkejut beruk gila...laki rupanya minah ni...rambut panjang ikal mayang (rebonding)... 'badan macam wanita' (sebab dia berbadan besar, hehehehe)..nyaris2 aku ingat pompuan...kawan aku pon ingat ka pompuan..pas amik tempat duduk...aku cita kat kawan aku ..dia dok sebelah aku ja...ketawa besaq kami...hahahahahaha....ampa jangan jadik macam aku...nanti kena makan penumbuk kalau dia dengaq...dah la dia badan besaq...aku nih..kecik ja...huhuhuhuh....

0 comments: