weh...ada lagi contest.....kali ni teka baju plak...jom2....

Monday, June 21, 2010

aku buka blog sape ek... ha...blog http:syukornurul.blogspot.com rr....ada contest ni...s0...aku nak try r...bukan penah masuk contest macam ni...ni 1st time...cuak... dupdup...dupdup... hehehe...

peraduan ni teka harga baju dalam....dalam harga berapa korang berkenan rr....bukan teka harga baju dalam....miang bet0i r korang ni...otak kunin.... hahahaha...ni baju dia dan ingredient2 dia....




mesti korang xnampak ingredient2 dia....hahaha...memang aku saja xnak bagi ampa nampak...sebab aku SEP...a.k.a kedekut....hahhaaa...xpa...oleh kerana aku ghajin...aku tulis lah walau aku kedekut pon...huhuhuhuh....

Harga baju RM5.00
Kos Elastic band RM1.60
Jahit RM3.00

korang total bapa?

aku rasa...RM9.60 kupang...tapi, harga baju memang lah RM5.00 sebab dia dah bagitau...yang lain kos sbb dia nak edit baju...

s0...aku teka wahai awesomelatte RM5.00 baju ko tuh....

2 comments:

Mediha Omar said...

Thank you for joining! Semoga berjaya ya ;)

xhilmi said...

cam pelik jer... sengal... hahaha